I აქტივობა
მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს სასწავლო პროექტის მიზნებს, უხსნის, რატომაა მნიშვნელოვანი ამ პროექტზე მუშაობა, უთითებს ინფორმაციის წყაროებს.
II აქტივობა
ორგანიზაციული საკითხები - დავალებების მიცემა, ფუნქციების გადანაწილება.
III აქტივობა
კლასი დაიყოფა ჯგუფებად. თითოეულ ჯგუფს მიეცემა კონკრეტული სამუშაო -
I ჯგუფი შეაგროვებს ინფორმაციას უცხოეთში მცხოვრებ ქართველ მამულიშვილებზე, მათი ცხოვრებისა და მოღვაწეობის ამსახველ ფოტო და ვიდეომასალას, გამოუშვებს კედლის გაზეთს.
II ჯგუფი იმუშავებს თემაზე “ჩვენი დროის ემიგრანტები”, ჩაწერს ინტერვიუებს უცხოეთში მყოფ თანამემამულეებთან, მათი ოჯახის წევრებთან. განსაკუთრებით საინტერესო ისტორიებზე დაყრდნობით შექმნის სცენარს და გადაიღებს ვიდეოფილმს.
III ჯგუფი ისტ-ის დახმარებით ვირტუალურად იმოგზაურებს იმ ქვეყნებში, რომლებშიც განსაკუთრებით ბევრი ქართველი ცხოვრობს, შეისწავლის და ინფორმაციას შეკრებს ჩვენი სამშობლოსა და სხვა ქვეყნების ტრადიციებსა და წეს-ჩვეულებებზე, მოაწყობს ამ თემასთან დაკავშირებულ ფოტოგამოფენას. მასალებს კი წარმოადგენს პრეზენტაციის სახით.
IV აქტივობა
ბავშვები ნახავენ დოკუმენტურ ფილმ “მიწის სჯულს”, რომელიც ამერიკაში მცხოვრებ ქართველ ემიგრანტებზე გადაიღო სტუდია “გუთანმა”. მოეწყობა ფილმის განხილვა.
V აქტივობა
ჯგუფები შეაჯამებენ შესრულებულ სამუშაოს და გააცნობენ აუდიტორიას.
VI აქტივობა
პროექტის შეფასება.
წარმოდგენილი მასალა განთავსდება ბლოგზე.
|
No comments:
Post a Comment